Comunicado nº 39. PORRINHO: 4 MORTOS E DÚZIAS DE FERID@S EM ACIDENTE FERROVIÁRIO

Padrão

PORRINHO: 4 MORTOS E DÚZIAS DE FERID@S EM ACIDENTE FERROVIÁRIO

Novamente um acidente de comboio sacude o nosso país. A tragédia de Angrois volta a converter-se numha realidade.

Hoje pola manhá tivo lugar o descarrilamento na estaçom do Porrinho do comboio que realiza o trajeto Vigo-Porto, provocando segundo reconto provisório quatro mortes e dúzias de pessoas feridas.

O abandono e deterioramanto dos caminhos de ferro e envelhecimento das carruagens e maquinária está na origem desta tragédia.

Agora Galiza transmite as condolências e solidariedade da esquerda independentista e socialista galega a familiares e amizades da vítimas.

De nada basta lamentos e declaraçons para a galeria. Sem medidas concretas todo é palha!

De nada vale suspender campanha eleitoral, de nada servem as visitas de políticos à zona do acidente unicamente para tirar umha foto na procura e votos se nom se alteram as políticas que destruírom o transporte de ferrocarril interno primando o AVE.

Mais umha vez solicitamos um plano integral de investimento ferroviário que garanta a segurança, melhore este meio de transporte esencial para articular Galiza e comunicar-nos com o exterior, com Portugal e o resto da Europa.

É urgente modernizar, eletrificar e alargar os caminhos de ferro intercomunicando todas as cidades galegas entre si.

É necessário criar umha empresa nacional de transporte que dote a Galiza de umha companhia pública de caminhos de ferro que vertebre e dê coesom ao País com modernas e rápidas ligaçons de dupla via incrementando o número de destinos internos e frequências, e facilitando o acesso à Europa.

Galiza necessita potencializar o tráfego de mercadorias por comboio ligando os principais polígonos, zonas industriais e portos com os principais nós ferroviários.

Cumpre construir um metropolitano de superfície que ligue a articule a área metropolitana de Vigo, com um ramal específico com a fronteira portuguesa.


Direçom Nacional de Agora Galiza

Na Pátria, 9 de setembro de 2016