HOJE É O NOSSO SEGUNDO ANIVERSÁRIO!

Padrão

HOJE É O NOSSO SEGUNDO ANIVERSÁRIO!

Há exatamente dous anos, um grupo de militantes e simpatizantes de NÓS-UP contrários a sua dissoluçom, decidimos continuar com o projeto sócio-político do independentismo socialista e feminista galego.
Decidimos chamar-nos Agora Galiza.
A intençom era evitar a discontinuidade orgánica e reconfiguar o projeto revolucionário galego dumha ótica classista, feminista e patriótica.
Nestes dous anos logramos evitar que as bandeiras vermelha, lilás, e azul, branca com estrela rubra, da Revoluçom Socialista Galega fosse definitivamente arriada.
Constatamos que o processo de reconstruçom da esquerda independentista é um processo laborioso, lento, complexo e difícil, mas com persistência e decisom demonstramos que sim é possível, assim como cada dia mais neccessário.
A convocatória deste Dia da Pátria é expoente desta firme vontade de avançarmos na reconstruçom da ferramenta organizativa que contribua às luitas do povo trabalhador galego visada à rutura com o Capital, Espanha e o patriarcado.
Hoje, 4 de julho de 2017, Agora Galiza está pois de aniversário!
Somos ainda um projeto mui modesto, mas cumha longa trajetória de luita, com um sólido legado político e ideológico, mas basicamente cumha tenaz decisom de avançar abrindo caminho.
Necessitamos mulheres e homens que com generosidade contribuam com os seu talento, inteligência e energia a acelerar este processo de reconstruçom do socialismo independentista.
As nossas portas estám abertas de par em par a quem queira luitar!

Viva Galiza ceive, socialista e feminista!
A luita é o único caminho!