[COMUNICADO Nº 73 da Direçom Nacional]. ALERTA ANTIFASCISTA Legítimo Governo catalám detido polo regime oligárquico espanhol

Padrão

[COMUNICADO Nº 73 da Direçom Nacional]

ALERTA ANTIFASCISTA

Legítimo Governo catalám detido polo regime oligárquico espanhol

Há uns minutos um auto da juíza Carmen Lamela, do novo Tribunal de Ordem Público franquista, a “Audiência Nacional”, dava ordem de prisom para o vicepresidente Oriol Junqueras e outros 7 Consellers do legítimo Governo catalám dispersando-os em sete prisons madrilenas.

Também cursa ordem de busca e captura internacional [Ordem Europeia de Detençom e Entrega, OEDE] contra o Presidente Carles Puigdemont e os outros quatro Consellers que o acampanham em Bruxelas.

Com esta gravíssima decisom o regime oligárquico espanhol confirma a sua deriva fascistizante.

A involuiçom política que promove PP e C´s com o apoio do PSOE, e a complacência de Podemos e IU, permite um novo capítulo do golpe de Estado ao que deu luz a Casa Real imposta por Franco com o discurso de Felipe VI de 3 de outubro.

Vivimos momentos excecionais, nos que ou bem contestamos com unidade e contundência ao golpe reacionário contra o povo trabalhador da Catalunha, mas também contra o conjunto dos povos trabalhadores do Estado espanhol, e dobregamos os poderes fáticos que tutelam os partidos desta ditadura de fachada democrática, ou pereceremos numha nova “longa noite de pedra”.

A decisom da “Audiência Nacional” confirma as erróneas previsons e caraterizaçom do atual regime no que segue instalada a esquerda parlamentar, convencida que com umha gestom transparente e mais eficaz das instituiçons do regime do 78 se podem realizar transformaçons profundas. Espanha é simplesmente irreformável, e fará todo o possível para perpetuar-se.

Perante este cenário, urge a mobilizaçom social. Apelamos para a classe obreira e conjunto do povo trabalhador e empobrecido da Galiza a nom deixar-se enganar nem manipular polo discurso chauvinista da oligarquia que volatilizou os nossos direitos e liberdades, que permite que umha organizaçom criminal que só nos empobreceu e precarizou, siga governando em Madrid e na Junta da Galiza.

É hora de iniciar a construçom dum frente antifascista para defender-nos perante as embestidas que o bloco de classes oligárquicas espanholas está preparando.

Manifestamos a nossa solidariedade internacionalista com o legítimo Governo catalám e o conjunto dos presos políticos independentistas da Catalunha, para os que exigimos a sua imediata liberdade.

Visca a República catalá!

Espanha é a nossa ruína!

A luita é o único caminho!

Direçom Nacional de Agora Galiza

Na Pátria, 2 de novembro de 2017