Comunicado n° 12 do Manifesto Internacionalista de Compostela: FORA AS MAOS IMPERIALISTAS DA VENEZUELA!

Padrão

FORA AS MAOS IMPERIALISTAS DA VENEZUELA!

Achamo-nos perante um ponto álgido da ofensiva imperialista contra a Venezuela. A autoproclamaçom de Juan Guaidó como presidente interino, o seu reconhecimento por parte de vários governos estrangeiros com os EUA à cabeça, as suas declaraçons alentando as Forças Armadas ao derrocamento do presidente Nicolás Maduro e a sublevaçom de um grupo de Guardas Nacionais, devem entender-se como umha autêntica tentativa golpista que tem o objetivo de acabar com a Revoluçom Bolivariana e entregar os ricos recursos naturais da Venezuela aos imperialistas.
Perante esta situaçom o Presidente Nicolás Maduro anunciou a rutura de relaçons diplomáticas com os EUA, num exercício de defesa da dignidade e a soberania do povo venezuelano.

Desde o Manifesto Internacionalista de Compostela consideramos que o dever de todas e de todos os revolucionários é defender sem ambagens a soberania nacional da Venezuela, a Revoluçom Bolivariana e o Presidente da República Bolivariana, Nicolás Maduro. O nosso dever é monstrar a nossa mais sincera e cálida solidariedade Internacionalista.

Sinalamos também que a defesa da Revoluçom Bolivariana significa defender a soberania nacional de todos os povos que resistem o imperialismo na América Latina, entre os que o povo venezuelano exerce hoje um papel dirigente.

Solidaridade com o povo venezuelano e o seu Presidente Nicolás Maduro!

Venezuela respeita-se!

Nom pasarám!

24 de janeiro de 2019