Comunicado nº 110: Agora Galiza-Unidade Popular exige ao BNG que retire a legenda das sua campanha eleitoral

Padrão

Comunicado nº 110

Agora Galiza-Unidade Popular exige ao BNG que retire a legenda das sua campanha eleitoral

Hoje o BNG divulgou a legenda da sua campanha eleitoral para as eleiçons legislativas de 28 de abril, as municipais e europeias de 26 de maio. Até aqui nada da nossa incumbência.

Porém, a legenda escolhida, Agora Galiza, coincide com o nome da nossa organizaçom.

Eis polo que Agora Galiza-Unidade Popular manifesta publicamente a sua contrariedade e indignaçom por umha decisom que usurpa o nome da esquerda revolucionária galega por parte de umha força política afastada dos nossos princípios ideológicos, objetivos e prática política.

Agora Galiza-Unidade Popular, tal como manifestou no comunicado nº 94, de 10 de julho de 2018, iniciou há perto de um ano o processo de legalizaçom como força política.

Processo que está sendo dificultado polo regime de 78. Inicialmente o Ministério espanhol de Interior, concretamente a Subsecretaria Geral de Política Interior, bloqueou a tramitaçom do expediente no Registo de partidos políticos até que lhe remitamos a documentaçom traduzida para espanhol, e posteriormente manifestou que o nome era similar à da organizaçom catalana “Ara”.

Ainda assim continuamos tramitando a legalizaçom. Mas à margem desta questom legal, consideramos que a decissom adotada polo autonomismo socialdemocrata é umha agressom em toda regra por usurpar e apropriar-se do nome dumha força política fundada em julho de 2015.

Perante esta situaçom apresentaremos umha denúncia na Junta Eleitoral para exigir que o BNG retire esta legenda.

Direçom Nacional de Agora Galiza

Na Pátria, 22 de março de 2019