Comunicado nº 124: Agora Galiza-Unidade Popular denúncia política criminalizadora contra independentismo galego

Padrão

Agora Galiza-Unidade Popular denúncia política criminalizadora contra independentismo galego

A decisom da Fiscalia da “Audiência Nacional” de solicitar 102 anos de prisom aos independentistas galegos detidos em 2015, assim como a dissoluçom de Causa Galiza e Ceivar, som mais umha expressom da involuiçom política do Estado espanhol.

A acusaçom de “pertença a organizaçom criminosa para a comissom de delitos de enaltecimento do terrorismo”,promovida polos aparelhos judiciais do postfranquismo, só pretende injetar medo e dissuadir ao povo trabalhador galego de luitar polos direitos e liberdades conculcadas polo capitalismo e o projeto imperialista espanhol.

A vulneraçom de direitos básicos carateriza o agir do Estado espanhol, à margem de quem administre o seu governo. Perseguir politicamente a quem questiona e combate o postfranquismo é a razom da existência do maquilhado Tribunal de Ordem Público fascista.

Agora Galiza-Unidade Popular manifesta a solidariedade da esquerda revolucionária galega com todas as pessoas encausadas, e denunciamos a tentativa de ilegalizar organizaçons independentistas galegas.


Stop à repressom espanhola!

A luita é o único caminho!

Direçom Nacional de Agora Galiza-Unidade Popular

Na Pátria, 12 de novembro de 2019