INAUGURADO ENCONTRO ANTI-IMPERIALISTA DE CARACAS

Padrão

INAUGURADO ENCONTRO ANTI-IMPERIALISTA DE CARACAS


Paralelamente à cimeira terrorista de Bogotá, na que o lacaio de Guaidó foi receber instruçons de Mike Pompeo para continuar desestabilizando a Venezuela Bolivariana, e da cimeira de Davos [Suiça], onde a oligarquia mundial traça os seus planos para agudizar a exploraçom e dominaçom das imensas maiorias, em Caracas foi inaugurado o Encontro Mundial contra o imperialismo.
Centenares de delegad@s dos cinco continentes, ateigárom as instalaçons do hotel Alba para manifestar a solidariedade internacionalista com a Revoluçom Bolivariana, e debater sobre a peremptória necessidade de articular umha ampla aliança anti-imperialista.


A esquerda revolucionária galega está participando ativamente no Encontro, divulgando a causa independentista galega e a necessidade de construir umha insurgência global de caráter e programa socialista.


Carlos Morais, portavoz nacional de Agora Galiza-Unidade Popular, participou em diversos foros, mantivo reunions e contatos com forças políticas e sociais, e foi entrevistado por vários meios de comunicaçom.