Comunicado nº 133: BASTA DE AGRESSONS IMPERIALISTAS CONTRA A VENEZUELA

Padrão

BASTA DE AGRESSONS IMPERIALISTAS CONTRA A VENEZUELA

A pesar da crise internacional do coronavírus, a agressom e bloqueio imperialista contra a República Bolivariana de Venezuela nom só continua, padece um endurecimento e incremento.

O imperialismo norteamericano insiste umha vez mais em tentar submeter e dobregar a Venezuela para instaurar um governo vendepátrias ao serviço de Washingtom.

Sob a falsa justificaçom do combate ao narcotráfico, o governo terrorista dos EUA solicita a captura internacional do Presidente Nicolás Maduro, de Diosdado Cabello e outros altos dirigentes da Revoluçom Bolivariana.

Após o anúncio efetuado polo Departamento de Justiça Norteamericano, no que oferece 15 milhons de dólares aos que colaborem na sua captura, soma-se umha nova tentativa de golpe de estado promovida polo fascismo venezuelano.

A passada segunda- feira 23 de março, foi incautado pola polícia na Colômbia um arsenal de guerra. O ex-general das FANB retirado, atualmente opositor a Maduro, Clever Alcalá, involucrado nesta operaçom, confesou que se tratava de umha nova tentativa golpista com o apoio de Juan Guaidó, Leopoldo López e outros representantes da oligarquia, em colaboraçom com assesores norteamericanos.

O objetivo era atentar contra a vida de vários dirigentes para descabeçar o governo bolivariano.

A atitude de completa indiferença e passividade cúmplice do governo espanhol do PSOE/Unidas Podemos é mais que preocupante.

Espanha continuam refugiando na embaixada de Caracas o fascista Leopoldo López, implicado em várias açons golpistas e involucrado nesta nova tentativa terrorista.

O governo de Pedro Sánchez deve entregar este terrorista imediatamente às autoridades venezuelanas.

Perante a via insurecional e terrorista do governo de Trump, do narco-estado colombiano e da UE, cumpre exercer a solidariedade internacionalista com a Venezuela.

Defender a Revoluçom Bolivariana é defender a soberania nacional dos povos que luitam contra imperialismo na América Latina e no conjunto do planeta.

Agora Galiza-Unidade Popular transmite novamente o apoio ao governo legítimo da República Bolivariana de Venezuela presidido por Nicolás Maduro Moros.

Apelamos para o povo trabalhador galego a nom acreditar nas manipulaçons e falácias dos meios de des-informaçom do inimigo, estar alerta perante a agenda golpista que pretende a desestabilizaçom política e económica da Venezuela.

Exigimos ao governo espanhol que manifeste a sua solidariedade com a soberania nacional da Venezuela, condene rotundamente esta nova ameaça do imperialismo norteamericano, e abandone o bloqueio criminoso que padece a Pátria de Bólivar e Chávez.

Viva a Revoluçom Bolivariana!
Indepêndencia e Pátria Socialista!
Galiza-Venezuela, solidariedade!

Na Pátria, 31 de março de 2020