MEDIDAS TÁTICAS DE CHOQUE CONTRA A CRISE CAPITALISTA DO CORONAVÍRUS. SÓ O POVO TRABALHADOR SALVA O POVO TRABALHADOR!

Padrão

MEDIDAS TÁTICAS DE CHOQUE CONTRA A CRISE CAPITALISTA DO CORONAVÍRUS

1. Blindagem da Galiza por terra, mar e ar, paralisando integramente as comunicaçons com o exterior, e impondo o feche de toda a indústria e setores produtivossem relevância estratégica para combater a pandêmia.

2. Proibiçom dos despedimentos, da reduçom salarial e do aumento da jornada laboral.

3. Controlo estrito dos setores ativos e clausura dos centros que incumpram a normativa de prevençom, segurança, higiene e saúde laboral.

4. Incautaçom dos laboratórios privados e nacionalizaçom do sistema sanitário e das residências privadas, para fazer frente à grave crise sanitária e garantir a saúde dos setores mais vulneráveis do povo trabalhador.

5. Nacionalizaçom de setores estratégicos da economia: companhias elétricas, água, gâs, transportes, telecomunicaçons, indústria farmaceútica, AP 9.

6. Fortalecimento dos serviços públicos. Dotar o pessoal sanitário, de limpeza, bombeiros e proteçom civil com os meios, EPIs e material necessário, para realizar tarefas de desinfeçom, acondicionamento e atençom dos enfermos.

7. Imposto progressivo aos benefícios empresariais. Incremento impositivo à burguesia com ingressos superiores a 50.000 euros ao ano.

8. Salário universal para garantir as necessidades básicas dos trabalhadores assalariados e trabalhadores autonómos que perdérom o seu posto de trabalho.

9. Proibiçom de ERTE nas empresas de mais de 10 empregados.

10. Cancelaçom do pagamento das hipotecas e alugueres durante a crise sanitária aos trabalhadores e trabalhadoras com problemas económicos.

11.Combate o acaparamento e especulaçom. Proibiçom do incremento dos preços dos alimentos, medicamentos, material sanitário, luz, água, gâs e combustíveis.

12. Exigir às entidades financieiras a devoluçom dos 65.000 milhóns de euros do rescate bancário.

13. Garantir proteçom e alojamento às mulheres que sofrem violência machista.

14. Retirada imediata do exército espanhol das nossas ruas e a sua reclusom nos quartéis e denúncia sem dos trégua abusos policiais.

15. Solicitar ajuda sanitária aos países com maior experiência na luita contra o coronavírus, con destaque para Cuba e China.

SÓ O POVO TRABALHADOR SALVA O POVO TRABALHADOR!