O ASSALTO AO CAPITÓLIO E O DESACERTO DE BANALIZARMOS O FASCISMO

Padrão

O ASSALTO AO CAPITÓLIO

O assalto ao Capitólio dos Estados Unidos por manifestantes da extrema-direita em plena proclamaçom de Biden, é mais umha expressom do declive do império ianque.

Estamos perante umha desesperada manobra do trumpismo para continuar na presidência. Este golpe de estado em pleno desenvolvimento é um aviso a navegantes e cépticos da nossa “esquerdinha” a respeito do fascismo que age com absoluta impunidade no Estado espanhol.

O fascismo é umha realidade tangível a escala global. Só pode ser contido, derrotado e esmagado com unidade, firmeza e contundência.

 

O DESACERTO DE BANALIZARMOS O FASCISMO

A tendência a trivializar o fascismo, a categorizar como ignorantes e brutos aos seus seguidores, é um grave erro que devemos combater no seio do movimento antifascista.

A demagogia populista que carateriza o relato da ditadura terrorista do capital, sempre tivo enorme capacidade de acomodar e integrar setores populares e empobrecidos do povo trabalhador.

O imaginário coletivo que alimenta o fascismo, procura engarçar com as tradiçons do seu nacionalismo etnicista fundacional, com a épica criminal dos seus projetos imperialistas.

O trumpismo e o voxismo compartilham similares modelos supremacistas, altamente funcionais para os interesses da oligarquia e o Capital.