Comunicado nº 168: Acordos da Assembleia Nacional do BNG. MAIS UM PASSO NA INTEGRAÇOM NO REGIME DE 78

Padrão

Acordos da Assembleia Nacional do BNG

MAIS UM PASSO NA INTEGRAÇOM NO REGIME DE 78

Nom nos surpreendem os acordos adotados na XVII Assembleia Nacional do BNG, realizada o passado domingo na Corunha. As resoluçons constatam, mais alá da retórica oportunista e das maquilhagens táticas, o progressivo aggioramento que carateriza a evoluçom da frente nacionalista desde a Assembleia do Carvalhinho em 1987, como ponto referencial de inflexom.

Som basicamente duas as decisons dirigidas aos poderes económicos do pósfranquismo e aos seus braços mediáticos: nom queremos um Estado Galego e nom nos opomos à presença da Galiza na Uniom Europeia.

As teses independentistas fôrom contundentemente derrotadas, como já sabiam os seus promotores.

O BNG recupera a patologia anti-independentista que carateriza o projeto político do nacionalismo galego organizado sob estas siglas. Deste jeito é lançada umha mensagem de tranquilidade e estabilidade aos poderes reais do regime de 78. Umha evoluçom similar à realizada há mais de quatro décadas polo PCE, e por Podemos, pouco depois do seu nascimento.

Em segundo lugar, o BNG abandona a sua oposiçom histórica anti-imperialista à Uniom Europeia. Sob o argumento da necessidade de “defesa dos interesses da Galiza”, a pequena-burguesia que dirige o BNG opta por pagar a portagem necessária que facilite ter mais opçons para poder gerir a Junta da Galiza em 2024.

As caraterizaçons de “Europa dos mercaderes”, e de “UE, ruína do povo galego”, som abandonadas polo pragmatismo social-democrata e o ilusionismo eleitoralista.

Em síntese, o BNG sai da XVII Assembleia Nacional como umha alternativa eleitoral mais inofensiva para os interesses da oligarquia.

A esquerda revolucionária galega nada aguardava deste cónclave. A ingenuidade e o autismo político nom fam parte das nossa mochila.

Somos perfeitamente conscientes que a única alternativa viável para a emancipaçom das maiorias sociais da Galiza, está intrinsicamente ligada a umha estratégia de libertaçom nacional.

Independência e Socialismo som a equaçom indivisível para atingirmos a Pátria que sonhamos.

Só a classe obreira tem potencialidades e capacidade para dirigir a sua emancipaçom e a do conjunto do povo trabalhador.

Agora Galiza-Unidade Popular apelamos a todos os núcleos organizados, com ou sem sigla, de caráter nacional ou local, a darmos passos tangíveis para a articulaçom de espaços socio-políticos de unidade obreira, anti-imperialista e antifascista.

Nom temos vocaçom de perdedores. Temos a responsabilidade histórica de contribuirmos a evitar seguir sendo esmagados como classe e como naçom. Depende de todos nós, construirmos a alternativa da que hoje carece o povo trabalhador e empobrecido galego.

Na Pátria, 11 de novembro de 2021