Saudaçons internacionais o 25 de julho Dia da Pátria.

Padrão

A SOLIDARIEDADE INTERNACIONALISTA É A TERNURA DOS POVOS

Reproduzimos integramente as mensagens de solidariedade e apoio à luita de libertaçom nacional da Galiza enviada por nove partidos e organizaçons amigas, que fôrom divulgadas na concentraçom-ato político do Dia da Pátria.

BRASIL

Camaradas da Organização Socialista e Feminista Galega de Libertação Nacional – Agora Galiza.

Camaradas galegos.

Recebam, em nome da organização comunista Cem Flores, do Brasil, uma saudação pelo dia de vossa Pátria, 25 de julho, o Dia da Pátria Galega.

Sentimos-nos parte de vossa luta pela independência e pela revolução socialista na Galiza. O imperialismo, sistema mundial de dominação capitalista, é o mesmo que domina a vossa Pátria e a nossa, que aprofunda a exploração de nossos povos, que impõe aos trabalhadores de todo o mundo a guerra, a miséria, a fome, a barbárie. A crise desse sistema é a expressão de sua putrefação, da necessidade de nos organizarmos em todo o mundo para derrubá-lo.

O nosso inimigo é o mesmo e os nossos objetivos também são os mesmos. A luta pela revolução proletária, pelo socialismo, é o objetivo que nos une. O caminho é a organização dos nossos povos, a retomada e o aprofundamento de nossa teoria e a construção de nossa ferramenta de combate, o Partido do Proletariado.

Essa luta não tem fronteiras. Somos um só povo, proletários de todo mundo, galegos e brasileiros, a construir juntos um novo futuro. A nossa unidade e solidariedade será a garantia de nossa vitória!

Viva o Dia da Pátria Galega!

REPÚBLICA BOLIVARIANA DA VENEZUELA

Boas tardes irmaos e irmás de luitas, camaradas e patriotas todos. 

Recebam umha saudaçom revolucionária, bolivariana, latinoamericana  e caribenha da Pátria Grande. 

Hoje, 25 de Julho de 2017, quando se cumpre um novo aniversário do Dia da Pátria Galega, desde a Pátria de Bolívar e Chávez fazemo-nos presentes neste recinto para acompanhar o seu povo, a sua militáncia e a todos vocês camaradas.

A luita é longa mas ninguém dixo que isto ia ser fácil. Muitos companheiros ficárom ao longo do caminho, mas entendemos hoje que é parte da luita e da dignidade dos povos. 

Este povo dixo basta e tem posto a andar um processo de luita e de Independência que hoje estamos celebrando e comemorando. 

Luita que nos alimenta a todos os povos do mundo que luitamos pola libertaçom nacional e o Socialismo. 

Recebam um forte abraço de irmaos, de amigos, de camaradas, da Coordenadora Simón Bolívar.

Estamos do lado correto da história e assiste-nos a verdade e a razom.

Viva a Independência Galega!

Viva a luitas dos nossos Povos pola Libertaçom Nacional e o Socialismo!

Só a luita nos fará livres! 

Pola Coordenadora Simón Bolívar, o camarada Juan Contreras. 

Saúde camaradas!

REPÚBLICA DOMINICANA

Abraçamo-las, abraçamo-los no seu dia desde a Pátria de Caamaño, líder político-militar da Revoluçom Democrática-Popular e da guerra contra o invasor ianque em 1965, onde renascem as esperanças libertárias em forma dum imenso clamor verde contra o regime de corruçom e impunidade imperante.

Nom à opressom do Estado espanhol!

Nom às grotescas intervençons imperialistas!

Estamos com a luita pola soberania e autodeterminaçom dos povos oprimidos.

SOCIALISMO OU BARBÁRIE!

Narciso Isa Conde

Movimiento Caamañista-MC

Izquierda Revolucionaria-IR

18-07-2017, Santo Domingo, RD.

CHILE

Caros companheiros de Agora Galiza, recebam um fraternal e caluroso saúdo do Movimento Patriótico Manuel Rodríguez.

Apesar da distáncia sabemos das luitas que livra o Povo Galego por libertar-se das ataduras capitalistas-coloniais.

O 25 de Julho é umha data que lembra a luita de independentistas e revolucionári@s. Muito sangue dos que querem liberdade e emancipaçom tenhem corrido por essas terras. O assassinato e a morte dos seus melhores filhos e filhas foi o preço por opor-se ao fascismo.

Hoje quiçás nom som os melhores momentos para as forças revolucionárias que querem transformar de verdade a sociedade injusta e prisioneira, mas nom existe outro caminho que seguir luitando com todas as forças opressoras.

Nós desde aqui, luitando dia a dia, contra o mesmo inimigo queremos enviar-lhes este menssagem de alegria e de profunda conviçom, de confiança infinita num futuro melhor para os nossos povos.

Despedimo-nos cumha arenga dum dos nossos patriotas no seu despreço ao invasor espanhol:

Que parede nom tem colorado o sangue dos seus irmaos? Que rua nom tenhem barrido os seus corpos exánimes e ianda vivos?

Qual das vossas casas nom sinte umha privaçom, um desastre e cem milhares de negras injúrias? Ponde-o frente desta muralha nevada. Fazede-lhe abrir os olhos até onde atinge a vista. Representade-lhe que muitos dos vossos irmaos se nos separam pola redondez inteira de meio globo e o que mais imediato nos tende as maos ao outro lado de tam grossos montes. Se a sua suja indolência é maior que todo, se nada lhe conmove, deixade-o com despreço a fartar-se dessa porca vida entre os detestáveis ministros de sacrifícios tam imponentes. Por mim juro-vos que enquanto a minha pátria nom seja livre, que enquanto todos os meus irmaos nom se satisfagam condignamente, nom soltarei a pena nem a espada, com que ansioso “assejo” até a mais difícil ocasiom de vingança. Juro-vos que cada dia de demora se dobrará este desejo ardente para sacar dos profundos infernos o tiçom no que devem queimar-se os nossos tiranos e os seus infames, os seus vis sequaces”. (Manuel Rodríguez Erdoyza).

Direçom Nacional do Movimento Patriótico Manuel Rodríguez, Chile.

BRASIL

O PCB transmite sua solidariedade internacionalista ao povo trabalhador galego no seu Dia da Pátria.

Para os comunistas, a luta pela independência e a soberania nacional deve ser condicionada à estratégia da revolução socialista e conjugada às bandeiras e aspirações do proletariado.

Neste 25 de Julho, manifestamos o nosso apoio à reivindicação de uma Galiza soberana e socialista.

PCB (Partido Comunista Brasileiro)

Comissão Política Nacional

EQUADOR

Companheiros e companheiras de Agora Galiza.

Desde o Equador, a Unidade Popular manifesta a sua fraterna saudaçom polo Dia da Pátria Galega, que se comemora este 25 de Julho, de maneira especial o nosso reconhecimento para a organizaçom socialista, feminista e de libertaçom nacional Agora Galiza.

Unidade Popular, organizaçom da esquerda revolucionária do Equador, respalda a luita pola libertaçom nacional do povo galego, o seu incansável esforço por romper as cadeias que pretendem desconhecer a Pátria Galega e a resistência das suas organizaçons sociais e populares que nom abandonam o sonho independentista.

Atentamente,

Geovanni Atarihuana Ayala

Diretor NacionAL

ITÁLIA

Mensagem de saudaçom da Rete dei Comunisti da Itália

Com ocasiom do Dia da Pátria Galega enviamos a Agora Galiza e a todo o povo galego o nosso saúdo de solidariedade internacionalista. 

Hoje em dia a luita de libertaçom nacional dos povos, dentro do espaço europeu, adquire novos significados, porque já nom está confrontada só ao centralismo opressor dos Estados e à exploraçom capitalista, senom também a essa nova grande gaiola de povos e trabalhadores que se chama Uniom Europeia.

No nosso país, junto com outras forças de classe e progressistas, estamos desenvolvendo umha campanha politica, sindical e social chamada Eurostop. Nom poderemos avançar na construçom dumha sociedade mais livre, solidária e justa sem quebrar com a Uniom Europeia, com os seus tratados, com as imposiçons do Banco Central e da oligarquia continental que reduz democracia e direitos (sociais, civis e nacionais) à procura da sua hegemonia mundial em competência com outros pólos capitalistas e imperialistas.

Da mesma forma, nom poderemos luitar contra a guerra, o imperialismo e o colonialismo sem romper com a NATO e obstaculizar a criaçom dum Exército Européu.


Contra o inimigo comum os povos em luita, as classes populares e todos os explorados tenhem que unir-se e agir juntos. Enviamos-vos o nosso desejo que o povo galego poda pronto ser livre e começar a construir umha sociedade socialista contribuíndo assim para a libertaçom de todos os povos do continente.

Um abraço internacionalista desde a Itália.

PARAGUAI

Asunción, 20 de julho de 2017

Caros e caras camaradas,

Dirigimo-nos a vós, a todos os camaradas de Agora Galiza e a todo o povo da Pátria Galega aos efeitos de saudá-los no Dia da Pátria Galega.

A cem anos da Revoluçom bolchevique é importantíssimo lembrar ao mundo que as comunistas e os comunistas buscamos superar um sistema de despojo, de saqueio, de fame e de morte.

Forjar e tomar o poder, para construir juntas, juntos, a sociedade onde caibamos todas e todos com a garantia que as nossas potencialidades podam desenvolver-se e enriquecer-se permaneamente, é o mais belo desafio que podemos assumir as mulheres e os homens que pretendemos um mundo que garanta a vida, o pam e a paz ao que chegaremos construindo o socialismo e a sociedade comunista.

A intençom do Partido Comunista Paraguaio é promover, estimular, afortalar a imperiosa necessidade de desenvolver a integraçom das luitas populares cumha crescente orientaçom revolucionária. É por isso, que manifestamos a nossa mais profunda solidariedade com a luita do povo irmao galego.

Os comunistas paraguaios e as comunistas paraguaias estamos orgulhosos e orgulhosas do independentismo revolucionário de Agora Galiza e que o povo irmao da Pátria Galega se mantenha em pé de luita pola sua libertaçom nacional, levantando as bandeiras do socialismo e o feminismo revolucionários.

Comité Central do Partido Comunista Paraguaio

ESTADOS UNIDOS DA AMÉRICA

Caras camaradas,

Enviamos esta saudaçom de solidariedade com o povo galego nesta data tam sinalada, como mostra do nosso apoio à vossa luita pola autodeterminaçom e libertaçom do opressivo Estado espanhol e também polos direitos das mulheres de todo o mundo.

Como leninistas, entendemos e apoiamos a luita de todos os povos e naçons, incluíndo a independência, que é um direito.

Entendemos também que no mundo em que vivemos em 2017, dominado polos EEUU, a Uniom Europeia e o imperialismo japonês, apenas há umha maneira para que a classe obreira das pequenas naçons ganhe a sua luita polo socialismo, a cooperaçom das trabalhadoras e trabalhadores de todo o mundo.

Tendo em conta todo isto enviamos a nossa mensagem a Agora Galiza e desejamos à sua militância muito sucesso, e também para as mulheres, trabalhadoras e o conjunto da populaçom galega na sua justa luita no Dia da Pátria.

Longa vida à solidariedade internacional da classe trabalhadora!

John Catalinotto and Berta Joubert-Ceci, International Dept. WWP/Mundo Obreiro