Comunicado nº 56: Condenamos agressom do imperialismo ianque contra a República Árabe Síria

Padrão

 

Condenamos agressom do imperialismo ianque contra a República Árabe Síria

Há umhas horas os EUA atacárom a base aérea síria de Shayrat, situada na província de Homs, destruindo boa parte das suas instalaçons.

Este ataque unilateral representa umha flagrante violaçom da soberania nacional da naçom árabe.

Justificado como represália por um presunto ataque químico da aviaçom síria produzido 4 de abril na cidade de Jan Shijún, mais de meio centenar de mísseis tomahawk fôrom disparados desde os portavions ianques no Mediterráneo oriental.

Novamente o imperialismo inventa pretextos para atacar Estados soberanos. Em 2003 o governo de Georges W. Bush atacou o Iraque para “destruir” as inexistentes armas de destruiçom maciça. Agora o governo de Donald Trump justifica o ataque à Síria para “evitar” umha nova utilizaçom de armamento químico proibido polo protocolo de Genebra de 1925.

Resulta paradoxal que o país que empregou milhons de produtos químicos no Vietname, o país aliado da entidade sionista que emprega armamento químico contra o povo palestiniano, o país que emprega armamento proibido em todas as suas agressons imperialistas, utilize este obsceno argumento para atacar a Síria.

A agressom norteamericana contra a Síria tem lugar quando os grupos terroristas criados polas potências ocidentais, financiados e armados polos EUA, a França, a Gram Bretanha, Israel, Turquia e as monarquias feudais do Golfo Pérsico, estám perdendo a guerra iniciada nos primeiros meses de 2011.

Sem lugar a dúvidas o ataque contra esta base aérea é a resposta do imperialismo ianque às decisivas vitórias atingidas no campo de batalha polo Exército Árabe Sírio contra o Daesh, Al-Qaeda e a constelaçom de grupos terroristas conformados por dezenas de milhares de mercenários de oriundos de dúzias de países.

Após a recuperaçom e libertaçom de importantes cidades e áreas estratégicas da Síria polo seu exército, polos países e forças aliadas ao legítimo governo de Damasco [Rússia, Irám, Hizbullah libanês, milícias iraquianas e palestinianas entre outras], os EUA pretendem reverter a situaçom, favorecendo o terrorismo internacional que cinicamente afirmam combater.

O imperialismo procura destruir é dividir a naçom árabe, para apropriar-se dos seus fabulosos jazigos de petróleo e gâs, dos seus minerais estratégicos, pretende controlar a rota que une o extremo Oriente com a Europa, pretende favorecer a perpetuaçom do estado terrorista de Israel.

Agora Galiza condena sem paliativos esta agressom imperialista, manifesta o seu apoio ao povo sírio que heroicamente leva mais dumha década luitando pola soberania do seu país e solicita ao governinho galego de Feijó, ao governo espanhol de Rajói, aos governos municipais da “nova política” umha condena pública da violaçom da soberania nacional da Síria polos EUA.

Frente as ambiguidades calculadas, os silêncios cúmplices, as neutralidades que só favorecem os interesses da rapina imperial de Washington, Paris, Londres, Ankara, Teal Aviv e Riad, Agora Galiza manifesta a solidariedade internacionalista da esquerda independentista e socialista galega com a Síria e o seu povo.

Agora Galiza apoia incondicionalmente a independência e a soberania nacional da Síria e alinhamo-nos com as forças que no campo de batallha estám procurando a vitória militar sobre a múltipla agressom imperialista e terrorista em curso.

Síria vencerá!

Contra o imperialismo, solidariedade internacionalista!

Viva a independência e a soberania nacional da República Árabe Síria!

Ianques assassinos!

Direçom Nacional de Agora Galiza

Na Pátria, 7 de abril de 2017