NÉSTOR KOHAN NA GALIZA PARA REFLETIR SOBRE A VIGÊNCIA E NECESSIDADE DO MARXISMO

Padrão

NÉSTOR KOHAN NA GALIZA PARA REFLETIR SOBRE A VIGÊNCIA E NECESSIDADE DO MARXISMO


No 200 aniversário do natalício de Karl Marx, convidado por Agora Galiza o inteletual marxista argentino participou em Compostela na iniciativa “Vigência e necessidade do marxismo para a Revoluçom Socialista”, programada para o segundo fim de semana de novembro.

Na terceira visita ao nosso país, -já tinha participado em 2008 e 2011 nas XII Jornadas Independentistas Galegas e num conjunto de palestras sobre Marx organizadas por Primeira Linha-, Néstor Kohan reivindicou a vigência do marxismo genuíno, do projeto revolucionário de Marx.

Na sexta-feira 9 de novembro às 19.30h, interviu numha palestra na aula 8 da faculdade de Geografia e História da USC, onde centro a sua intervençom na apresentaçom da antologia “Comunidad, nacionalismos y Capital. Marx 200 años”. Néstor Kohan debulhou a evoluçom teórica do autor do Capital sobre a denominada “questom nacional”

 

O livro é um compédio de textos inéditos de Karl Marx: “Crítica a List” -1845, Manuscritos 1861-1863, cadernos I e II, segundo rascunho de O Capital, Cadeno Kovalevsky -1879; com introduçom do vice-presidente da Bolívia, Álvaro García Linera, e Enrique Dusell, e vai acompanhado por um estudo preliminar de Néstor Kohan.

Sábado 10 de novembro Néstor Kohan impartilhou um curso de marxismo na sede nacional de Agora Galiza no quadro do 6° curso de formaçom política e ideológica de Agora Galiza, com sesosons de manhá e tarde.

Finalmente o meso sábado 10 de novembro, tuvo lugar umha ceia de confraternizaçom no restaurante Garum Bistró.

Agradecemos ao Néstor Kohan por ter contribuído a divulgar com mestria a vigência e necessidade do marxismo. Por ter ajudado à formaçom ideológica da militáncia da esquerda revolucionaria galega.
Obrigado camarada!

 

DADOS BIOGRÁFICOS DE NÉSTOR KOHAN
Néstor Kohan é um dos mais destacados inteletuais marxistas latinoamericanos. Compagina a reflexom teórica com um ativo compromisso sociopolítico.
Investigador do Instituto de Estudos de América Latina e o Caribe (IEALC), da Faculdade de Ciências Sociais da Universidade de Buenos Aires [UBA].
Professor “Da teoria social de Marx à teoria crítica latinoamericana” na UBA, e coordenador da Cátedra Livre “Ernesto Che Guevara” [
www.amauta.lahaine.org]. Associadas ambas à editora Amauta Insurgente e ao Centro de Investigaçom em Pensamento Crítico [CIPEC: www.cipec.nuevaradio.org].