DECLARAÇOM INTERNACIONAL
Pola reconstruçom do movimento revolucionário socialista/comunista
A crise estrutural do capitalismo senil confirma os prognósticos de Marx e Engels sobre a sua incapacidade para resolver os problemas da humanidade.
A fase imperialista do capitalismo só provoca miséria e fame, desemprego, baixos salários e precariedade laboral, conflitos étnicos e guerras de saqueio, e está conduzindo ao Planeta a umha crise ecológica de incalculáveis consequências que pom em perigo a nossa espécie.
Frente a este cenário, as políticas de reformas derivadas de maiorias artitméticas parlamentares “progressistas”, tenhem-se constatado incapaces de solucionar os desafios em curso, para frear as agressons que padece a classe operária e o conjunto do povo trabalhador.
As estratégias eleitoralistas que caraterizam o agir dos reformismos, nom contribuem para elevar o nível de consciência das massas, a movimentar e a luitar de forma organizada e unitária contra a exploraçom e as dominaçons e opressons que padecemos polo modo de produçom capitalista.
É necessário reorganizar as ferramentas de luita e combate que historicamente empregou a classe operária e o conjunto do povo trabalhador e empobrecido, com as quais logrou as conquistas e direitos que o capitalismo tem ido desmantelando progressivamente nas últimas décadas, e com as que atingiu vitoriosas revoluçons de caráter anti-imperialista e socialista ao longo de todo o século XX.
No 100 aniversário da fundaçom da III Internacional, as organizaçons, partidos e forças políticas, assim como as pessoas abaixo assinadas manifestamos:
1- A necessidade de restaurar os fundamentos teórico-práticos do marxismo, libertá-lo das suas leituras esterilizadas e inofensivas, recuperar mediante umha coerente praxe o seu caráter subversivo.
2- Estudar a fundo a imensa obra teórica de Marx, Engels, Lenine e o Che, assim como todas aquelas achegas que empregando o materialismo histórico e a dialética materialista, tenhem contribuído para a emancipaçom de classe, nacional e de género. A formaçom política e ideológica é a peça chave para reconstruir o movimento revolucionário socialista/comunista.
3- Aprofundar na coordenaçom tática e estratégica das nossas organizaçons mediante a criaçom de umha revista teórica e a convocatória de umha Conferência Internacional periódica.
4- Sentar as bases que permitam promover umha nova Internacional Proletária, que aglutine o maior número de organizaçons, forças e partidos, cujo objetivo seja organizar a Revoluçom Socialista/Comunista nas suas específicas formaçons sociais, como parte indivisível da Revoluçom Socialista/Comunista mundial.
Compostela, Galiza, 24 de julho de 2019
•Agora Galiza-Unidade Popular [Galiza]
•Herritar Batasuna [País Basco]
•Nación Andaluza [Andaluzia]
•Plataforma Laboral e Popular [Portugal]
•Néstor Kohan, Cátedra Che Guevara [Argentina]
•Narciso Isa Conde, Coordenador do Movimento Caamañista [República Dominicana]