PP, VOX e C´s FLERTEAM COM O GOLPE DE ESTADO

Padrão

PP, VOX e C´s FLERTEAM COM O GOLPE DE ESTADO

O cessamento do coronel da Guarda Civil, Pérez de los Cobos-, por parte do governo “pogre”, chega tarde e está sendo implementado de forma chafalheira e sem a mais mínima firmeza.
Marlaska nega “relaçom” entre o seu fulminante cessamento a e manipulaçom de testemunhas no informe interno elaborado por Pérez de los Cobos, para apoiar o relato reacionário de que as manifestaçons do 8M em Madrid fôrom um dos principais focos do contágio do Covid 19.
Hoje, nas Cortes espanholas, as três forças fascistas, cruzárom as raias vermelhas do parlamentarismo burguês, apelando à rebeliom dos seguidores do Duque de Ahumada, e portanto o golpe de estado, modelo lawfare.
A resposta dos partidos do governo foi tam morninha e comedida, que dava lástima!
PSOE e Unidas Podemos levam semanas jogando com lume, permitindo que o fascismo se salte o Estado de alarma, e com absoluta impunidade implemente a atmósfera golpista que já temos denunciado.
A estratégia de Marlaska, Pedro Sánchez e Pablo Iglesias, para enfriar o ambiente golpista das Casas Quartéis e das Salas de bandeiras, foi dar luz verde ao infame incremento de 20% dos salários das forças repressivas, previamente acordado polo PP. É infame tentar neutralizar assim os movimentos desestabilizadores golpistas, enquanto umha parte importante da classe trabalhadora está em ERTE, ameaçada de perder o seu emprego. Um guarda civil ganhará 720€ mais mensalmente, e um polícia 521€!! E os fascistas questionam o claramente insuficiente aumento do SMI e a aprovaçom do ingresso mínimo vital para paliar as elevadas taxas de pobreza e miséria.

Lavando a cara do corpo militar ao que pertenciam Tejero e o general Galindo, pretendem legitimar e dar credibilidade “democrática” a mais de um século e meio dedicado à reprimir a sangue e lume as demandas e luitas da classe trabalhadora e dos setores populares.

PÉREZ DE LOS COBOS; UMHA BIOGRAFIA FASCISTA
O cessado coronel da guarda civil, nom é um funcionário exemplar e honrado, dedicado à causa pública, como falsamente pretendem fazer-nos acreditar PP, Vox e C´s. Diego Pérez de los Cobos tem um intenso currículo dedicado à causa da reaçom. De camisa azul, com tam só 17 anos, apresentou-se como voluntário no quartel da Benemérita de Yeclas, no autogolpe de estado do 23 F de 1981. Posteriormente, na década dos noventa, já no seio da Guarda Civil, foi acusado de torturas a militantes bascos. Mais recentemente, foi comissionado polo governo de Mariano Rajói para impossibilitar o referendo de 1 de outubro de 2017 na Catalunha.
Embora tinha cumprido tarefas de livre designaçom e altas responsabilidades nos governos de Felipe González, Aznar, Zapatero e Mariano Rajói, estamos perante umha das peças chave da reaçom profascista no seio da Guarda Civil.

URGENTE UNIDADE ANTIFASCISTA
O fascismo só se pode combater com firmeza e coragem. As atitudes pusilánimes e permissivas do governo espanhol de Pedro Sánchez e Pablo Iglesias, só os está envalentonando cada vez mais.
PP, Vox e C´s, som três organizaçons criminais que deveriam estar ilegalizadas e as suas direçons julgadas e condenadas por apologia do fascismo.
Só a classe operária, organizada e movimentada, poderá derrotar a ameaça fascista.