Comunicado n° 148: A MORNA “OPOSIÇOM” DO REFORMISMO SÓ REFORÇA O FASCISMO

Padrão

A MORNA “OPOSIÇOM” DO REFORMISMO SÓ REFORÇA O FASCISMO

Desde a esquerda revolucionária galega vimos alertando de maneira sistemática que o avanço do fascismo no Estado espanhol nom é um fenómeno passageiro. Todo o contrário, se nom denunciamos e combatemos com contundência esta ameaça, tornará-se com maior ferocidade e perigosidade contra o movimiento operário.

A falta de medidas em defesa da classe trabalhadora do mal chamado governo progressista PSOE-Unidas Podemos perante a pandemia do Covid-19, está sendo aproveitada polo fascismo para incrementar a sua atividade e agir com total impunidade nas ruas.

Nestes últimos dias a acometida do fascismo contra os dirigentes reformistas do governo espanhol, constata a necessidade de combaté-lo em todos os frentes que sejam necessários, principalmente nas ruas.

Estamos perante um cenário extremadamente alarmante para o movimento antifascista e mais quando a esquerda revolucionária das diferentes naçons do Estado nom conta ainda com a suficiente força e organizaçom.

O patetismo e cinismo do reformismo desarma totalmente ao movimento operário. Para além de nom enfrentar o fascismo nas instituiçons burguesas, criminalizam os setores antifascistas que o combatem contundentemente nas ruas, acreditando que isso reforça as suas posiçons, enquanto por luitar com consequência exponhem-se a repressom, sançons ou no pior dos casos, à cadeia.

Como se o fascismo fosse a desaparecer por sim só ou morrer por inaniçom, quando a oligarquia que o financia e fomenta continua intata.

E nom somente isso, também som responsáveis por lavar a imagem das instituiçons do postfranquismo. Normalizando a bandeira espanhola monárquica, defendendo a uniom territorial imposta, fechando fileiras com a monarquia bourbónica, permitindo a fugida do gángster Juan Carlos I, incrementando o salário às forças policiais e exército, democratizando os dirigentes de partidos fascistas como Vox, etc.

Agora que o fascismo ataca os cabeças visíveis, os reformistas manifestam a sua preocupaçom quando som em parte, responsáveis por outorgar-lhe espaços nas ruas e desmovimentar o antifascismo e setores populares.

Se a familia de dous dos ministros do governo espanhol, Pablo Iglesias e Irene Montero, tenhem que abandonar as suas férias polo acosso de Vox por que o serviço de segurança nom pode garantir totalmente a sua proteçom, que é o que lhe espera aos setores mais avançados e conscienciados da nossa classe perante o fascismo?

Que é o que lhe espera ao movimento operário que nom conta com ese tipo de proteçom?

Como pode continuar o setor social-democrata do governo espanhol acreditando nas instituiçons burguesas herdeiras da ditadura, no aparelho judicial ou policial, quando som cúmplices de informar dos seus movimentos ao fascismo?

Do mesmo modo acontece no panorama internacional, a “nova” social-democracia espanhola, demonstra umha vez mais a sua total submissom ao imperialismo, sem questionar nem o mais mínimo as posiçons injerencistas dos EUA, NATO, FMI e UE.

Eis no caso do apoio ao terrorismo fascista na agressom imperialista que sofre a Venezuela Bolivariana, ou fechando fileiras com a oposiçom e setores neonazis do “Euromaidan” bielorrusso, condenado cinicamente a “repressom” e questionando as eleiçons ganhadas polo legitimo governo de Lukashenko.

Além de nom denunciar e combater o fascismo no Estado espanhol, apoiam sem nengum pudor a oposiçom bielorrussa que porta bandeiras nazis e lança consignas fascistas contra o governo? Que classe de antifascismo é o da social-democracia espanhola?

Chega com lembrar a atitude do vice-presidente Pablo Iglesias de brincadeira com o dirigente de Vox, Iván Espinosa de los Monteros. Essa é a alerta antifascista que o líder de Unidas-Podemos defende?

Perante esta dramática situaçom, tanto a nivel internacional coma no Estado espanhol, Agora Galiza-Unidade Popular insiste na necessidade de organizarmos um bloco popular antifascista e anticapitalista para confrontarmos o fascismo. Nom podemos, nem devemos esperar nada do reformismo nas suas diferentes formas, nem muito menos contar com a proteçom das instituiçons do Estado espanhol para defendernos perante a ameaça fascista.

Nom podemos subestimá-lo, quanto mais tardemos em agir de maneira eficaz e combativa, mais complicada será a situaçom para a nossa classe. Só o povo trabalhador com auto-organizaçom antifascista nas ruas pode enfrentar e frear o fascismo.

Urge vertebrar um muro antifascista e anticapitalista em defesa dos interesses do povo trabalhador galego!

O fascismo deve ser esmagado com combate sem trégua nas ruas!

Na Pátria, 27 de agosto de 2020