ALERTA ANTIFASCISTA NA GALIZA!

Padrão

ALERTA ANTIFASCISTA NA GALIZA!

A Delegaçom do Governo espanhol autorizou a convocatória de manifestaçons fascistas nas principais cidades da Galiza, sábado 23 de maio, às 12 h. Semanas antes o Tribunal Superior de Justiça e o Tribunal Constitucional posteriormente, proibiu a caravana de veiculos convocada pola CUT em Vigo para comemorar 1º de Maio.

A cumplicidade do Governo “progre” com o fascismo é evidente. Enquanto enchem de polícias e militares os bairros, proibem manifestaçons e concentraçons de caráter operário, exercem a repressom ou detenhem trabalhadores de maneira totalmente injustificada, a passividade e confraternizaçom das unidades policiais adscritas ao ministério de Grande-Marlaska perante os protestos fascistas é mais que preocupante.

A permissividade do Governo de Pedro Sánchez e Pablo Iglesias é o caldo de cultivo perfeito para o fascismo. A escória reacionária age com total impunidade, violando o estado de alerta sanitária para ocupar as ruas, fomentar o ódio e fazer apologia do terrorismo fascista sem nengum tipo de consequências legais.

Perante este intolerável cenário, a esquerda revolucionária galega apela os setores e organizaçons antifascistas a denunciar a presença do fascismo nos espaços públicos e plantar cara às hordas de reacionários que estes dias invadem as nossas ruas.

Nom podemos olhar cara outro lado como se nada acontecesse, o fascismo deve ser combatido de frente com organizaçom e contundência!

Nom passarám!