Comunicado nº 150: AGORA GALIZA-UNIDADE POPULAR CONDENA A CRIMINALIZAÇOM DE CAUSA GALIZA E CEIVAR

Padrão

AGORA GALIZA-UNIDADE POPULAR CONDENA A CRIMINALIZAÇOM DE CAUSA GALIZA E CEIVAR

A reabertura do processo político pola Fiscalia da “Audiência Nacional” contra duas forças independentistas do nosso país, é mais umha expressom do processo de fascistizaçom do atual regime da terceira restauraçom bourbónica.

Os herdeiros do Tribunal de Ordem Pública franquista solicitam 102 anos de prisom para os 12 ativistas de Causa Galiza e Ceivar detidos em 2015, acusados de “pertença a organizaçom criminosa para a comissom de delitos de enaltecimento do terrorismo”.

Assistimos à vulneraçom dos mais básicos direitos democráticos pola casta judicial postfranquista, que age com absoluta impunidade para restringir as raquíticas liberdades que ainda desfrutamos.

Que podemos aguardar destas camarilhas empoleiradas nos altos tribunais que levam meses tentando promover um lawfare contra o governo progressista do PSOE-Unidas Podemos?

A conculcaçom de direitos básicos carateriza o agir do Estado espanhol, à margem de quem administre o seu governo.

A justiça espanhola é basicamente umha justiça burguesa. Benévola com os ricos e poderosos, e brutal com os pobres e oprimidos.

A involuiçom reacionária dos aparelhos repressivos do Estado espanhol nom só provoca indefensom nos setores operários e populares agredidos polas suas políticas ao serviço do Ibex 35, pretende injetar medo e dissuadir o povo trabalhador galego de luitar polos direitos e liberdades negados polo capitalismo e o projeto imperialista espanhol.

Agora Galiza-Unidade Popular manifesta a solidariedade da esquerda revolucionária galega com todas as pessoas encausadas, e denunciamos a tentativa de ilegalizar organizaçons independentistas galegas.

Combatemos idêntico inimigo, a criminal oligarquia que administra como umha empresa o regime de 78 a consequência da vitória militar da guerra de classes de 1936-1939, e dos posteriores ignominosos pactos da “Transiçom” que maquilhárom a ditadura numha pseudo democracia parlamentar.

Som horas de incrementar e radicalizarmos os protestos operários e populares, gerando condiçons para desbordar a maquinária repressiva da oligarquia espanhola e a sua alternativa fascista.

Agora Galiza-Unidade Popular apoia a manifestaçom convocada para as 12h do domingo 18 de outubro em Compostela para solicitar a absoluçom dos 12 encasuados na Operaçom Jaro.

A rebeldia é um direito e umha necessidade!
A luita é o único caminho!

Direçom Nacional de Agora Galiza-Unidade Popular

Na Pátria, 13 de outubro de 2020